Je bent hier:

Is het de eerste keer dat u vervoer boekt bij Time2go? of misschien is het zelfs de eerste keer dat u luchthavenvervoer boekt. Dan heeft u waarschijnlijk vragen. We hebben een ruim assortiment vragen geselecteerd waarop we u alvast een antwoord op kunnen geven.

RESERVATIE - Hoe lang op voorhand dien ik te reserveren?

Reserveren doet u nooit te vroeg. Zodra u over uw vluchtgegevens beschikt mag u dus uw reservatie plaatsen.

Voor onze budget formule krijgt u ook het beste tarief wanneer u minstens 2 weken op voorhand reserveert.

RESERVATIE - Hoe kan ik vervoer naar de luchthaven reserveren?

Om misverstanden te voorkomen vragen we u om schriftelijk te reserveren. Onze reservatieformulier werd ontworpen zodat u geen belangrijke informatie zou vergeten mede te delen. Maar indien u dit liever heeft mag u ook per e-mail bestellen.

Boekt u voor dezelfde dag of voor de dag nadien, dan vragen we u om even telefonisch contact op te nemen naar beschikbaarheid toe.

Voor assistentie bij het boeken van uw vervoer, zijn we tijdens de kantooruren ook telefonisch ter uwer beschikking.

U krijgt binnen de 24 uur een schriftelijke bevestiging van uw bestelling.

RESERVATIE - Kan ik telefonisch reserveren?

Tijdens de kantooruren zijn we telefonisch bereikbaar voor vragen over reservaties. Toch vragen we voor het plaatsen van een bestelling om dit schriftelijk te doen. Zo gaat er geen informatie verloren en bent u zeker dat cruciaal informatie zoals het adres, de datum en het uur correct wordt genoteerd.

RESERVATIE - Krijg ik een bevestiging van mijn reservatie?

Ja! U krijgt altijd een schriftelijke bevestiging van uw reservatie binnen de 24 uur.

ALGEMEEN - Hoe lang op voorhand moet ik op de luchthaven zijn?

Voor vluchten binnen de Europese Unie en vluchten binnen de zogenaamde Shengenzone wordt er aangeraden om 2 uur op voorhand op de luchthaven te zijn. Voor Vluchten buiten de Shengen zone wordt er meestal aangeraden om 3 uur op voorhand op de luchthaven te zijn.

Voor alle zekerheid kan u dit navragen bij uw reisagentschap of vliegmaatschappij.

BETALING - Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

We aanvaarden volgende betalingen :

  • Cash aan de chauffeur
  • Met Payconiq
  • Per overschrijving vooraf
  • Met bankkaart. Dit dient wel op voorhand aangevraagd te worden. Hier wordt 5€ kosten voor aangerekend.
  • Op factuur. Enkel mogelijk voor bedrijven.

BETALING - Aanvaarden jullie betaalkaarten?

Ja, We aanvaarden de meeste betaalkaarten. Omdat niet elke wagen uitgerust is met een betaalterminal vragen we vriendelijk om te melden wanneer u met een bankkaart betaald zodat we hier rekening mee houden. U kan betalen met volgende betaalkaarten :

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Maestro (hier zijn de meeste “bancontact” kaarten mee uitgerust)

Voor betaling met kaart worden er  5€ kosten aangerekend

BETALING - Krijg ik en ontvangstbewijs?

Ja! Een reçu of ontvangstbewijs kan u aan de chauffeur vragen bij betaling.

WAGEN - Hoeveel personen kunnen er in 1 wagen?

Er kunnen maximaal 8 personen in een wagen.

Kinderen en baby’s worden meegeteld.

WAGEN - Kunnen jullie ook meer dan 8 personen vervoeren?

Heeft u vervoer nodig voor meer dan 8 personen? Dan kunnen er meerdere wagens worden ingezet. Tegenover een grotere coach / bus heeft dit meerdere voordelen.

  • In de meeste gevallen is het inzetten van 2 wagens goedkoper dan een busje
  • Wanneer er meerdere ophaaladressen zijn zijn 2 wagens sneller rond en moeten de passagiers niet onnodig lang in de wagen wachten.

WAGEN - Beschikken jullie over kinderzitjes?

Ja, we beschikken over Kinderzitjes en kinderstoeltjes. Het aanbod is beperkt. daarom vragen we u ook dit te melden bij het reserveren. Vanaf Januari 2017 zullen we ook een maxi-cosi hebben in ons aanbod.

WAGEN - Vervoeren jullie ook huisdieren?

Ja, Dit kan indien uw huisdier veilig in een bench of gesloten draagzak wordt vervoerd. Voor hygiënische redenen en om de veiligheid van het dier en van alle passagiers te kunnen garanderen is het niet toegelaten uw lievelingsdier los te laten.

OPGELET : Het vervoer van dieren kan enkel met privé-vervoer. We kunnen onmogelijk weten of een medereiziger allergisch is voor dieren. En dit zou voor onaangename situaties kunnen zorgen.

AFSPRAAK - Waar vind ik de chauffeur op de luchthaven van Zaventem?

In Zaventem wacht de chauffeur u op aan de Java Coffee Bar. Deze bevindt zich op uw rechter kant wanneer u de aankomsthall betreedt vanuit de bagagebanden.

AFSPRAAK - Waar vind ik de chauffeur op de luchthaven van Charleroi?

Sinds de aanslagen die ons land hebben getroffen kunnen we door de veiligheidsmaatregelen voorlopig niet meer in de luchthaven. De afspreekplaats is daarom ook in de parking op niveau 1.

AFSPRAAK - Waar vind ik de chauffeur op de luchthaven van Amsterdam?

In Schiphol Wacht de chauffeur u op ter hoogte van de vertrekhall 3 uitgang A.

AFSPRAAK - Waar vind ik de chauffeur op de luchthaven van Eindhoven?

De luchthaven van Eindhoven is niet zo groot. U vindt uw chauffeur in de aankomsthall recht voor de uitgang.

AFSPRAAK - Waar vind ik de chauffeur op Brussel-Zuid Station?

In Brussel zuid wacht de chauffeur u op aan Sam’s café. Dat is in de hoofdgang ter hoogte van de TGV sporen.

BUDGET VERVOER - Wat is het verschil tussen het Budget Formule en het Business Formule?

Tot niet zo lang geleden bood Time2go 1 dienst vervoer voor zowel particulieren als zakelijke klanten.

Omdat de crisis iedereen treft en dat er meer en meer vraag is naar een nog budgetvriendelijkere manier om naar de luchthaven te gaan hebben we Time2Go Budget in het leven geroepen. Maar wat is dan het verschil?

Bij de budget formule worden de ritten gedeeld met medepassagier die rond dezelfde tijdstip op de luchthaven moeten zijn. Daarom is deze formule nog goedkoper wanneer u vroeg boekt. Omdat we dan de tijd hebben de perfecte trajecten uit te stippelen waarbij de passagiers zo weinig hinder ondervinden van de extra stops. Boekt u later, blijft dit voordelig, maar net ietsje minder. Deze formule is vooral gericht op particuliere klanten.

De budget formule is beperkt tot steden en gemeente langs de E40 (Oostende – Brussel)

Bij de business formule van Time2go worden de ritten niet gedeeld. De prijzen blijven ver onder de gangbare taxitarieven. De Business formule is niet enkel voorbehouden aan zakelijke klanten maar ook toegankelijk voor particuliere klanten die liever iets meer betalen voor meer comfort.

Met de Business formule kunt u vertrekken uit heel vlaanderen.

BUDGET VERVOER : Hoe herken ik de chauffeur op de luchthaven?

De chauffeur zal u opwachten op de afspreekplaats met een bordje Time2go

BUDGET VERVOER - Kan ik ook de Budget Formule boeken naar andere luchthavens dan Zaventem?

Ja dat kan, maar…

Omdat de andere luchthavens net iets minder populair zijn dan Zaventem kunnen we niet zo drastisch onze prijzen verminderen.  De tarieven zijn daarom oorspronkelijk dezelfde als voor privé-vervoer. Wanneer u kiest voor Budget Vervoer bij het bestellen en een andere klant besteld een rit naar dezelfde luchthaven en het is mogelijk de ritten te combineren, dan krijgt u van ons een extra korting aangeboden.

BUSINESS VERVOER - Hoe herken ik de chauffeur op de luchthaven?

Standaard draagt de chauffeur een bordje Time2Go. Maar Indien u dit ons aanlevert kan het logo van uw bedrijf worden gebruikt of een bordje met de naam van de op te halen passagier.

Geen antwoord op uw vraag?

Vraag het ons via onderstaande contactformulier